Sunday, May 27, 2012

waiting for the bus

Photos from one of my "waiting-moments". Waiting for the bus, waiting to get picked up, waiting to go to a meeting.


Det er så utrolig fint vær for tiden. Jeg nyter det skikkelig! Baileys også. Vi har vært ute sammen i dag. Nå sitter vi inne på det svale soverommet og ser på Simpsons The Movie. Bare av og på, vi har jo sett den mange ganger før. Jeg har lekt meg med koder i bloggen i hele natt, så det er noen forandringer. Det var kanskje litt teit å lage en "navigation-tutorial" til bloggen, for nå fungerer det litt annerledes.

På torsdag kommer jeg hjem med en ny laptop. Åååh, det skal bli såå bra! Endelig kan jeg tegne, redigere bilder og arbeide uten at den skal dø. Pappa må hjelpe meg med å gjøre den "klar for bruk". Det er på tide at jeg drar dit uansett.

1 comments :

Levepostiv said...

wow førr en stilig blogg.. Designet er noe av det beste jeg har sett i blogg verden:))) lager du? og hva tar du for det?