Thursday, May 24, 2012

using my senses

Å vokne til lyden av en forvirret veps i vinduskarmen og lukten av grisebæsj. Det er dagen sin det.

Baileys ser ut til å være litt dårlig i dag. Ved "bula" hans, (han har en liten kosekrok-hule som han bor i) var det masse oppkast! Han har spydd inni bula og ut på benken like utenfor, og ned på gulvet. Jeg skal prøve å lokke han til å bli glad med å tilby ham bløtfôr.

I dag har jeg så og si fri. Jeg skal bare på et møte kl 1800, og det varer sikkert ikke til lenger enn kl 2030. Jeg har rusta meg til en solskinnsdag i dag med korte lysegrønne shorts fra Bik Bok og den ene nye toppen fra Bik Bok med stoor åpen rygg. (Toppen vist i dette innlegget).

Travelling feet photo taken in Spain.

1 comments :

Lene said...

Awwh, poor thing! Håper han føler seg bedre nå! Og at møter og alt såder gikk fint + at nestenfridagen din ble fantastisk :D