Sunday, May 6, 2012

sunday

Nå sitter vi og skal til å se på en film. Vi har nettopp sett Den Brysomme Mannen, og nå står det mellom 12 Monkeys og Fight Club. Begge filmer vi har sett mange ganger.

I morgen ser jeg for meg en eviglang tur til bussen, da vi er alene hjemme kan ingen kjøre meg til bussholdeplassen. Så, jeg ruster meg meg godt fottøy, tenker jeg. Baileys er litt dårlig i dag. Jeg vet ikke om han har vondt, men han er litt lei seg og maler sjeldent. Han ser helt frisk ut, men han er ikke helt seg selv. Jeg muntret han opp med majones, favoritten hans. Men bare litt, det er ikke sunt for en gammal kæl. Nå sitter han på fanget mitt, elskling fant fram is og jeg har klæsja en ansiktsmaske i trynet.

Maria og Terje, svigers, har dratt på sykehuset, hvor Julian, Rinos lillebror, skal tilbringe flere netter for å overvåke hjerneaktivitet og lignende. Svulsten, vet du. Derfor har vi huset for oss selv, sammen med dyra. Wiola har også dratt forresten, for hun skal til medeieren sin for å parres. Så, om to måneder ca blir det pomme-bebiser. Men de skal hun føde å bo borte med helt til valpene er solgt. Det er veldig trist for oss som kommer til å savne gneldringen hennes. Lille, tåneilspisende, danglebær-hårdott.

Heldigvis fri i morgen, forut et møte kl 21.00. Det er dette møtet jeg må gå i to timer for å rekke. To timer minimum.

2 comments :

Fainting Spell said...

My cat also typing my keyboard, haha

wobblinbetty said...

omg she wants to blog too, right??
:) oooh I adore your cat!!
and thanks for your nice comment darling! To be honest I am still not sure 100% I will become a "white" blog ahaha ... well, we will see!