Tuesday, May 1, 2012

silent night

rino lovet meg egentlig at vi skulle bli sent oppe, for vi fester jo ikke på feste-dagen. gjett hjem som sover. gjett hvem som har sovet i to timer allerede. rino.

i dag har jeg jobbet overtid. nå er jeg sliten. jeg skeia ut materialistisk igjen i dag. vesken jeg har sett etter lenge ble med meg hjem. du kan få se senere. jeg tok med to blu-ray filmer også, til rino, for å lette litt på samvittigheten. også en fin bluse fra floyd som jeg har lagt av spesielt til i dag.

i morgen må det være fint vær, for jeg skal lufte rommet og rydde, rydde, rydde, vaske alt jeg kan. så skal jeg ta bilder og ha det fint. også skal jeg spille prototype 2, for det kjøpte rino på lørdag, premiæredagen. det er faktisk dødskult.

jo, også, jeg har ikke hentet den (forhåpentligvis) fantastiske pakken som venter på meg på posthuset enda. jeg har jo ikke hatt tid. jobben og posthuset er på to helt forskjellige steder. men jo, det er kjedelig, for jeg har avtalt å kjøpe en ps vita inklusivt en hel del greier, til fantastisk pris, av en fyr på finn.no. men etter å ha betalt med sånn trygg betalingsgreie, har jeg ikke fått svar fra ham om han har sendt noe. det er gått 5 dager. jeg får pengene tilbake om jeg sier ifra innen 10 dager, men jeg har liksom gått og gledet meg sånn til den derre ps vitaen da. jeg skulle jo kjøpe spill som escape plan. ååh. buhu.

nå har jeg sent en litt alvorlig, men kort, egentlig bare saklig og bestemt, mail til vedkommende, i håp om at han tar meg seriøst. svarer han meg ikke nå så tar jeg tilbake pengene.

nå skal jeg se på tv og sovne til frisk vårluft.

0 comments :