Tuesday, May 1, 2012

materialist monster

Siste utskeielse på en stund, nå skal resten spares! Jeg har letet etter denne vesken i evigheter. En brun, passe stor, robust skinnveske. Jeg fant den! På salg til og med!

I ekstase flyttet jeg alle gjenstandene mine over i den før jeg var hjemme i går. Darth Vader fikk være med til og med. Jobbklær, mainly, så det ser ikke så fryktelig interessant ut. Jeg er skikkelig fornøyd, ihvertfall. Endelig en alt-mulig veske.

Men, da prislappen var litt stiv til min lommebok gjorde jeg et filmkjøp til elskling i går også, sånn, for å lette litt på samvittigheten. heh. Jo, også en sort bluse fra floyd, da.






2 comments :

Lene said...

DAMN den veska var fin! Er så glad i den typer vesker selv, lær, stor og robust! Drive var amazing! Girl with the dragon tattoo har jeg ambivalente følelser for, jeg likte den, men klarer jo ikke å la være å sammenligne den med den svenske hele tiden!

Phoenix said...

That bag is so cool, where did you get it? I've been looking for one like that!