Friday, May 4, 2012

Love in a shoebox

Ok, ok, ok. Nå er jeg i ekstase. Jeg har endelig klart å få ræva mi til posten for å hente pakken min. Pakken jeg tigget Rino om å få hjem. Pakken jeg scannet internet for å få tak i billig. Pakken jeg har ønsket meg så lenge. Pakken som er min guilty-pleasure (selv om de kan kategoriseres som billige Jeffrey Campells.. ihvertfall de billigste jeg fant) Også føler jeg meg litt teit som vil ha skoene alle har for tiden, men de er jo såå fineee...(!)

Jeg bestilte dette parret med Jeffrey Campbells i slutten av april. Jeg bestilte de i sort, for de andre fargene jeg ønsket meg hadde dem ikke. Jeg hadde foretrukket mørkegrønn, men sort er minst like fint. I ekstase åpner jeg skoesken som lå på fanget mitt. Og i dagslyset så skoene mer grønne enn sorte ut. Er jeg alene om å mene at de ser grønne ut?

Det kilte litt ekstra i magen da jeg overbeviste meg selv om at de så mer grønne ut enn sorte. Så usannsynlig heldig å få grønn-aktige sko når jeg bestilte sort selv om jeg innerst inne ville ha grønne? Ikke kom å si at de er grå eller sorte nå. Jeg ser grønt, okay? (vedder på at de blir sort-sorte når jeg får smurt dem, fillern)


Også, for å være litt snill vil jeg dele det med dere. Jeg fikk skoene for 1269,- på "SmartGirl.no". Jeg var litt skeptisk da bildene deres er i så dårlig kvalitet, men jeg fryktet mest at det skulle komme ekstra kostnader til toll, mva og frakt. Etter litt mailing frem og tilbake følte jeg meg trygg på å bli riktig behandlet hos SmartGirl.no. Er du ikke fornøyd får du pengene tilbake, easy peasy.

Greia med SmartGirl er nemlig den at alt av toll, mva og frakt er inkludert. Du trenger ikke betale mer enn de 1269 kronene. Du trenger bare å smøre deg med litt tålmodighet, og vips så er skoene hos deg på en kort uke. Jeg var desperat etter en billigere løsning for å overbevise gubben om at det var de perfekte skoene, å slippe litt over 200 kr er jo likegreit? Ihvertfall når de har like godt/dårlig utvalg i JC's som skobutikken DNA har. De sier at frakt koster 60 kr for å sende med Bring (noe de gjør fordi det visstnok er trygt), men selv de 60 kronene trenger du ikke betale når du henter pakken. Selv det er inkludert. (obs, husk å bestille fra .no platformen, og ikke .dk)

Har du ikke et par selv enda, så er ihvertfall denne summen litt lettere å spare opp til. Selv lever jeg på en rosa sky sammen med skoene og veska mi.

3 comments :

Kvitveis said...

Finee!

LavenderCrystal said...

Fantatisk :D de er så fine <3

Lene said...

Åh, de skoene er KJÆRLEIK! De er ene og alene grunnen til at jeg skulle ønske jeg var noen cm lavere så jeg ikke ble så mye høyere enn alle kundene mine når jeg bruker dem...GRATULERER MED WICKEDE SKO :D

SV: Jeg prøver i allefall tre turer om dagen, hun er så full av energi at om hun skal sove godt når jeg er borte må turene bli litt lengde på. Hun må sove i bur enda, for hun har en forkjærlighet for å finne frem klærne mine fra de rareste steder og spise på dem.......Men sånn som i dag når morgenturen ble så sen blir det nok bare to turer ;) Det er laange dager, men nå er sjefen min på princess tilbake på jobb etter sykmelding, så nå ser jeg med håpefulle øyner mot en fridag innimellom som ikke er en søndag! :D