Friday, May 18, 2012

18.05.12

I går konsumerte jeg uante mengder iskrem.

Nå er jeg og elskling hjemme etter jobb, og vi har dratt med oss en feit pakke hjem. For gjett hva som hadde premiære i dag? Max Payne 3. Foreløbig elsker jeg det. De har til og med brukt musikken fra de første spillene!

Åh, kun en Max Payne spiller skjønner ekstasen min akkurat nå. Du kan vel ikke innrømme at du forstår deg på at vi bare måtte kjøpe special edition?

Bildet er fra i fjor sommer da jeg gikk tur i skogen med lillebror og storesøster.

God helg! Nå skal det spilles. Jeg tror ikke det blir tid til rydding/vasking av huset etter jobb i morgen..

1 comments :

Lene said...

I´m sad to say at jeg faktisk ikke konsumerte en eneste is i går! Skuffa over meg selv... ;) Har faktisk aldri spilt Max Payne, men tipper på at dere koser dere gaaaaanske så mye nå, ja! :D

sv: Ja, må dit uansett, men drømmen hadde vært å få vandret der selv! Om jeg bare klarer å holde meg til shoppesølibatet mitt nå så kan jeg kanskje dra dit til neste år?? Fingers crossed!