Friday, April 13, 2012

friday 13th


Jeg lever og har det fint. Hvis jeg snart får skaffet meg en pc som orker mer enn 20 minutter med photoshop så skal jeg sette i gang ordentlig med blogging. Litt mer personlig blogging, atleast.

Ellers har alle det fint. I dag har jeg fri og skal ut med elskling, søs og lillebror. Shoppings og middag ute. På lørdag skal jeg få gjort alle de tingene jeg enda ikke har fått gjort i den eviglange lista over ting som må gjøres. Også får jeg forhåpentligvis tid til litt fotografering, tur og pianospilling. Kanskje til og med litt tegning?

Jeg ønsker alle andre en flott dag også.

1 comments :

Elette Vinter said...

Gleder meg til å se mer :)

Jeg fikk aldri sett brud i blinde-episoden med deg, men jeg så den oppsummeringsepisoden med alle parene som ble gift! Herregud, så søt du er i virkeligheten!