Monday, April 30, 2012

before/after shot

Ok, I officially miss my hair.

Neida. Joda. Neida. Jeg liker å ha det oppklippt. Så jepp, jeg har klippet opp håret. Før var alt håret mitt i samme lengde, nå har jeg en relativt kort pannelugg og ellers oppklippt hår. Lengden er det ikke tatt så mye på, men håret har selvfølgelig ikke den samme fylden i lengden lenger. Dog er det lettere å få volum i håret, og det er fint.

Beklager dårlige bilder som knapt viser forskell.
Før:

Etter:


Ok da, så savner jeg håret mitt litt.

8 comments :

Arevya said...

Jeg synes det var mye penere etterpå, di fikk fantastisk form på håret og det ser masse mer levede ut ^_^

Fainting Spell said...

Oh! You're very pretty! I like your hair ^^
How are you??? Have a nice week :)

Ms Freezing North said...

det fine med hår er at det vokser ut igjen ;) ser ikke såå mye forskjell her da. men blir jo litt mer "liv" når man klipper opp litt. og det er jo fortsatt laaaangt og flott :)

Vardøger said...

Jeg synes det var kjempefint :) Skulle hatt det sånn jeg og da jeg hadde langt hår :/

Lene said...

HERREGUDSÅFINDUERDAFRØKEN! Nydelig med begge frisyrene, var du!

sv: Krysser fingrene for Baileys! Can't live forever, men han fortjener noen wickede minner til med dere fine folka! Har så lyst til å gi ham en stor kos!

Hmm, nei Floyd tror jeg aldri jeg har vært innom, spørst om jeg må gjøre noe med det neste gang jeg er i nærheten av en! Tror ikke de har en butikk e nærheten, nei :/ Gleder meg til å seeee, satser på at der kommer litt bilder ;D Har hatt min fair share av materialisitske utskeielser den siste tiden, så nå er det stopp! Skal være flink pike nå :D

enita said...

superfintlångt hår,ge mig! :D

Popblush said...

Wow! Your hair is so long! It suits you so nice =)

And I really like your new haircut - looks so textured and cool~

Moomin said...

Beautiful either way, but I bet your head feels lighter now, hehe!