Friday, April 6, 2012

Baileys' travels

Baileys var utendørs for første gang i sitt snart 13-år gamle liv. Vi har jo ikke hatt han i mer enn to år, så jeg kan ikke være sikker på at han har fått lov til å være ute. Uansett hvordan det er var ihvertfall dette den første turen ut på over to år.

Det var utrolig fint å se han ute. Han var litt skeptisk, men det gikk overraskende bra. Han gikk til og med på do(!). Det var en smule kjølig selv om sola varmet, så han fikk lett panikk og begynte å skrike til han så jeg la fram det røde teppet. Da kom han løpende for å få trøst før han skulle ut på mer eventyr.

Han har vært ute en gang til på det samme stedet siden den gang. Jeg tror ikke jeg tør å ta han med til samme sted igjen i tilfelle han skulle bli så trygg at han stikker av. Han er sikkert umulig å gå i bånd med, så det gidder jeg ikke satse på. Han må ikke tro at det er superbra ute alltid, for da kan det jo hende han stikker av.







← scroll like this →
I am quite pleased with some of these shots. Baileys was allowed outside, for the first time ever in his life (as far as I know).

7 comments :

Lady Grotesca said...

What a cutie! <3

Julie said...

Hahaha cute :)

Typing-inthebasement said...

Så ut som han koset seg ^^ Søtt bilde av han :3

Jeg hadde ikke turt og sleppe han ute alene, tenk om han forsvinner, det er alltid så trist! :(

Petush said...

*____*

www.petushs.blogspot.com

Pixie Phoenix said...

koffer sko han vær umulig å gå i bånd me?

Catharina said...

Pixie: Fordi han er en gammel mann som er for lat til å vende seg til nye ting. Jeg ser for meg han legge seg ned i protest over å ha en sæle på seg. Dessuten vil turer også lokke til å stikke ut når verandadøra står på gløtt og sola skinner. Risky :/

Lik said...

Ja det var virkelig fine bilder av eventyreren, hihi.