Sunday, April 29, 2012

Baileys and I

Det var så fint vær i går at jeg bestemte meg for å ta en tur ut med Baileys. Jeg tullet han inn i teppet hans og stappa han oppi en stor nok veske. Så gikk vi ut, og han var takknemmelig for vesken og teppet, for det blåste litt surt.

Da jeg gikk fra han for å plukke blomster var han redd jeg skulle gå fra han, så han kavet seg ut av veska for å bli med i skogen. Da ble han til en klagegris. Det var jo litt kaldt. Han fotfulgte meg og ville helst bare på fanget, så vi gikk tilbake til veska og oppi gikk han. Da tok jeg heller veska på skulderen, også gikk vi tur sammen. Baileys var storfornøyd, særlig når vi fant en finfin sommerfugl.

Jeg har valgt ut en rekke bilder, riktignok av de som ble bra, hvor Baileys viser seg i sitt ess. Er han ikke fin? (haha, han ser ut som djevelen selv)












← scroll like this →

3 comments :

Vardøger said...

Det hadde vert ett koslig syn og se en katt i en veske som går tur ^^ Han er jo så søt ^^

Petush said...

SO CUTEEEEEEEE *____*

www.petushs.blogspot.com

Lene said...

I rest my case, den katta! Er vel det dyret i verden ved siden av Mira som gir meg mest glede, uten at jeg noen gang har sett skjønningen up close engang!