Thursday, April 5, 2012

Assassin's Creed III

← scroll like this →







← scroll like this →

I går pre-orderet jeg Assassin's Creed i den beste edition det er å oppdrive. Samme med Max Payne som kommer nå til 18. mai. Åh, jeg gleder meg.

I dag har jeg hatt påskefri. Jeg har badet gisen og rundt halv ett hentet pappa meg slik at vi kunne dra til farmor. Mamma og søsknene mine var også med, og hos farmor spiste vi alle slags deiligheter. Hadde vi ikke før blitt ferdig med den ene var det satt fram en annen. Im bloathed ♥ Etter vi var ferdige og lillebror og mamma var på plass hjemme igjen dro jeg, paps og søs ut igjen for å kjøre meg hjem. Vi tok med oss Blade Runner soundtracket ut og synset litt rundt filmen i sin tid og i nåtid. Jeg liker musikken, jeg. I'll prob be sharin' l8er.

I morgen er det påskekos og på lørdag er det litt jobb og så kanskje litt kos. Fri er fint, det. Nå skal jeg sove. Kanskje jeg rekker litt bryllup-blogging i morgen? Natta/påskehilsen fra Rino, Baileys og meg.

0 comments :