Saturday, March 3, 2012

the news

Beklager lite bloggen i det siste, men det har vært en del hektiske arbeidsdager de siste dagene. Jeg ender liksom opp i en sånn spise-sove-jobbe sykluss. Forhåpentligvis får jeg så mye fri neste uke som det ser ut som, slik at jeg kan slappe av og kose meg med dyrene igjen.


I'm sorry about the lack of blogging lately, but there has been a lot of working days in a row for me. And I end up in this eat-sleep-work loop. Hopefully I'll have some days free this comming week, to relax and take my time with the pets again.


Rino kjøpte hjem disse i dag. Jeg er så gira på at vi endelig har dem i samlingen!. Selv om han sluttet en halv time etter meg ventet han på meg, for vi kunne bli kjørt hjem sammen. Det var en veldig hektisk lørdag i dag, men ellers fint (Ryggen min hvisker at jeg lyver.). Ellers har jeg ikke rukket annet enn å bli servert god middag på sene kvelder og i dag badet vi alle hundene og Baileys. Dette for at vi skulle legge frem noen nye reinsdyrskinn i sofaen. Det er likegreit at det er rent for en gangs skyld. Baileys sover hos oss, selv om han for en natt siden klarte å drite suppe på gulvet og tråkke det rundt i hele senga (!!!)

Jeg har ikke trent mye den siste tiden, men det fysiske arbeidet på kroppen suger kalorier ut av meg. Åh, jeg ser frem til en rolig søndag med film og husrengjøring (og blogglesing (ps. legg igjen adressen din))

Baileys og elskling sovner fra meg, natta!


Rino bought these today. I'm so excited to have them in our collection! My back hurts and today we bathed all the dogs, and Baileys. One night ago Baileys actually pooped on our bedroom-floor and managed to step in his own shit and walk all over the place (AND THE BED). Even though we had that unpleasant experience (experienced it too many times unfortunately), he's sleeping with Rino at this very moment.

I haven't gotten any time at all to exercise the last days, but I feel that the physical activity i do at work burns calories as hell. I'm looking forward to a quiet sunday with a movie or two, some housecleaning and blog-surfing (ps. add your blog to the comments, and I'll have something to read).

Baileys and Rino is falling asleep without me, goodnight!

4 comments :

wobblinbetty said...

oooh the eat-sleep-work loop is very familiar to me right now!!! wishing you to enjoy some relaxing days soon doll :) and hope the same for me as well :)))
xxx

wobblinbetty said...

Thankksssss :)

Lene said...

Arbeidsdager som i ny jobb, eller...? Tell me more, tell me more! :) Awwh, dere er så skjønne! KOS DEG med en deilig avslappningssøndag, you deserve it! :D

Fainting Spell said...

Felipe also has accidents with shit u__U I think that she's a few jealous of babies! xD
Nice stuff! I'm going to sleep too, but without boyfriend and without cat.. You have much lucky!! :)
Good nights!