Friday, March 23, 2012

march 23.

Åh, endelig helg igjen. Jeg hadde egentlig planer om å blogge masse, men det ser ikke ut som om jeg får gjort stort. Pc'n er ikke medvillig. Anywho. Jeg lever. På tlc sine nettsider kan man se teite klipp fra brud i blinde episoden vår. Ellers skal jeg prøve å gjennomføre resten av lista jeg skulle ha gjort forrige helg.

Jeg håper alle dere lever og har det fint i påskeværet der ute. Jeg har knapt hatt tid til å sjekke min egen mail, og svaring på spørsmål og å kommentere i blogger har jeg vært usselt dårlig på. Jeg har ikke hatt tid, men jeg tar litt og litt igjen med tiden jeg har tid.



Ps. hvis du vil se en bra film i kveld, skal The Island gå kl 22.00 på TV3 Denmark.

6 comments :

Lene said...

HERREGUDSÅFINDUVARIBRUDEKJOLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fikk helt hakeslepp! Du er så fantastisk vakker fine du! <3 Råspent på å se hvordan det hele blir! :D

sv: Tuuuuusen takk! Har bare en ting å si, DRA! Island var helt amazing! Bare vent til blue lagoon å snorklingbildene kommer, dere kommer til å sitte på flyet dagen etter! Om bildene ble bra, that is, men om de blir bra ;) Och thaank you ;) <3

Petush said...

interesting pictures :)

www.petushs.blogspot.com

Agonee said...

Herlighet, du var NYDELIG i den kjolen du prøvde på det ene klippet! Men åh, gleder meg til å se hva Rino har funnet på. Skal definitivt få med meg episoden! Vi har ikke tv, så må se den hos bestemoren til Terje isåfall :) Syns det var så koselig at dere giftet dere.

Draupne said...

Blir gøy å se programmet! ^^

Julie said...

beautiful picture your hair looks purple

Mete :3 said...

Sitter og ser dere på tv nååååå :D fikk hakeslipå når jeg så deg pg typen din og hørte navnene...og på toppen av allt så kattene og hundene :D
såååååå awesome! :D