Thursday, March 8, 2012

late march 8th

Jeg orker ikke skrive mye akkurat nå. Men jeg har hatt lyst til å blogge i hele dag uten å gjøre noe med det. Jeg lager en liste over ting jeg tenker mye på for tiden, og noen ting har jeg ikke fortalt i bloggen tidligere.

Jeg tenker på at jeg elsker mye.
Jeg tenker på at jeg gruer meg til "Brud I Blinde" episoden vår kommer på TLC den 28*. mars.
Jeg tenker og sørger mye for Julian. Rinos lillebror som vi på min bursdag fikk vite at har en svulst i hjernen.
Jeg tenker på at det er mange fine mennesker jeg ikke har møtt på lenge.
Jeg tenker at jeg skulle ønske jeg var flinkere til ting.
Jeg tenker på at jeg og elskling er blitt tilbudt å flytte inn i leiligheten til bestemor i Oslo når jeg skal studere til høsten (tre år). Det kan være fint, og Grete som sjelden bor i leiligheten i Oslo kan kanskje se oss litt oftere fra da av. Det er fint, for da kan jeg ta med Baileys og Emma og lese alle bøkene til Grete.
Jeg tenker på at jeg må søke på flere jobber.
Jeg tenker på at bussen ikke går så ofte som den burde, og jeg hater å være avhengig av at andre kan kjøre meg.
Jeg tenker på at jeg likte første episode av Nav.
Jeg tenker på at Baileys' rynker forteller veldig om hvilket humør han er i.
Jeg tenker på mamma og svigermor som er mye syke.
Jeg tenker på alle menneskene jeg setter pris på, og at jeg håper de vet at jeg setter pris på dem.
Jeg tenker på de små tingene.
Jeg tenker på at jeg plutselig kom til et punkt hvor jeg sluttet å huske drømmene mine, men i morges husker jeg at jeg ble bitt av en trehodet, utstoppet kobra i drømmen mens alle ville være på facebook. Boks cola-kostet 2 kroner og Toppris kostet 7,50 kr, men jeg ville bare ha toppris.

10 comments :

Agonee said...

Så grusomt at han har svulst på hjernen! Er det en ondartet svulst som ikke kan fjernes? Håper det går bra med ham :'( Føler med dere.

Cervinae said...

Legger TLC ut episoder på internett? Har desverre ikke den kanalen, og kunne tenke meg å se episoden der dere er med! :)

Oog.. Ja, vet ikke hva jeg skal skive ang. det 3.punktet, så jeg bare gir deg et <3

Catharina said...

Agonee: Vi vet enda ikke om den er ondartet, men det er stor sannsynlighet for at den må fjernes. Den ligger rett ved øret, så det er en mer omfattende hjerneoperasjon det er snakk om. Det værste med det hele er egentlig at vi må vente så lenge før han blir tatt inn til tester og behandlet for det. Man skulle tro slikt gikk kjempefort, men det er flere måneder til.

Petush said...

Aaaaaaaaaaaaaaaah *_____* Perfect perfect perfect, I love your cats!!

www.petushs.blogspot.com

Madame Diana said...

so sweet :)

Saritschka said...

How gorgeous. I love your cat! :)

Agonee said...

Uff, det norske helsevesenet er ikke alltid så rask til å behandle folk. Dere kan høre om han kan få operasjon med fritt sykehusvalg, da? Da er det mulig han kan opereres mye fortere, på privatsykehus, på statens regning. Jeg fikk en operasjon på den måten en gang, et halvt år før de kunne gjort det på offentlig sykehus.

Lene said...

Jeg gleder meg til brud i blinde! Jeg håper det ordner seg for Julian og krysser fingrene for at det kommer til å gå bra. Du er flink til mange ting du frøken! Må få høre hvordan det blir med potensiell leilighet! Busser er onde ting, om politikerne faktisk øker drivstoffpriser gjennom taket før de gir bedre busstilbud...jeg fikk ikke sett den, men har så lyst" Besteste bedring til både mor og svigermor! Jeg setter i allefall stor pris på deg! :)

Skyggemare said...

Håper det går bra med lillebroren til Rino og alle dere som er rundt<3

wobblinbetty said...

totally the best!
<3