Tuesday, March 13, 2012

ikke i dag

nå ligger baileys og loker på fanget mitt. jeg har nettopp lastet opp en haug med mongo + fine bilder av dyrene på facebook. tatt klokken i betraktning skulle jeg ikke vært hjemme før om en time, men guess what, jeg har hatt en ikke så veldig festelig date med dassen i hele dag, så jobb var fysisk umulig. jeg er sykemeldt i noen dager, men jeg satser på å ta farvel med syken i løpet av natten. ikke at dere vil høre om sånne ekle ting, men jeg skal få innkalling til legen, til noe ortoskop-ish ting greier jeg ikke husker helt hva het. jeg ble heller satt ut av at det går ut på å sende et kamera opp i tarmene. scared? jep.

oh, og vel, jeg skrev feil før, ang. brud i blinde episoden. den kommer den 28, hvis alt går etter planen, ikke den 21. også jo, fordi det er morsomt så fant jeg åndenes makt episoden "vår". haha. lol. haha. lol.


(forresten, dette er nok ikke episoden som gikk på tv, for denne er fullbooket med dimmu borgir musikk. de lagde først en versjon med dimmu musikk, og de av oss som kjenner bandmedlemmene personlig fikk godkjennelse om å bruke musikken til tv-episoden. det ble det ikke noe av, og den episoden de fleste har sett har kjedelig - typisk åndenes makt - musikk..)

5 comments :

Typing-inthebasement said...

Jeg husker att jeg så den episoden. Ble det noe bedre etterpå da?

Cervinae said...

Spennende episode ^.^

Agonee said...

Haha, herlig! Har jo sett den. Skal se den igjen :D Blir gøy å se brudekjolen din når brud i blinde går på tv :)

Draupne said...

SV: Det høres jo i grunn ganske fornuftig ut!^^ Det er jo litt sånn som oss mennesker, er jo kjedelig å spise det samme hele tiden. xD

Bare jeg som har blitt litt redd for at de ikke får i seg nok næringsstoffer som taurin osv med det billige foret, og at de får for mye salt som skader nyrene deres. :/

Lene said...

GOD BEDRING FINE DU! Gleder meg til å se episoden av brud i blinde! Har en feeling av at det blir wicked :D