Monday, March 5, 2012

existence

Jeg har vel egentlig sliti en del med å få meg jobb den siste tiden, men nå kan jeg endelig skryte på meg ikke bare én jobb, men to! (og kanskje en tredje). Åh, det er så fint. Jeg ble ringt opp i dag morges og poff var jeg i dusjen, så på bussen, så underviste jeg en 5.klasse i RLE! Åh, jeg gleder meg sånn til å studere til å bli lærer.

Søndagen, som liksom skulle bli så avslappende gikk ut på å sove i flere timer i strekk, se en halv film, såvidt spise og få masse nuss av Baileys på natten. Jeg sa ikke at den ikke var avslappende, den var bare ikke så begivenhetsrik. Det må ryddes og vaskes her, men jeg har ikke ork eller tid. Foreløbig er planen og beordre gubben til å fikse slikt mens jeg jobber i morgen. Sucker.

Hm, vel, det blir ikke mye blogging på meg. Etter lange dager orker jeg ikke stirre inn i en skjerm. Jeg håper dog at alle har det like fint som meg og nyter vårsolen som titter frem og varmer på sorte klær og sort hår.


Oh, how I miss the rain in Spain.

2 comments :

Lene said...

GRATULEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!! Hørest helt wicked ut :D Gleder meg til å høre om de andre jobbene også ;)

sv: Det er bare å komme å ta seg en tur ;)

Fainting Spell said...

I mis the rain in Spain too u.u This year don't rain!! :(