Saturday, March 17, 2012

endelig

Ååh, endelig helg. Nå sitter jeg sammen med en nybada Baileys og ser på tv med høyt volum. Vi konsumerer godteri. Baileys har sitt og jeg har mitt. Tørka banan dyppet i yoghurt. ååh, det er godt. Etter de to dagene jeg bodde på do har jeg jobbet. Det er ikke mange timer til liv hverken på morgenen eller på kvelden til å få gjort noe vettugt, og ihvertfall ikke blogging. Derfor har jeg en eviglang liste med "must be done"-greier til i morgen. Elskling er ute og fester i kveld, og jeg sitter mongo alene og inntar en usunn mengde kalorier på få timer. Kvelden blir enten tilbrakt med noen disneyfilmer, skyrim, monkey island, tv eller the tree of life. Noe blir det ihvertfall.


List that must be done:
vaske klær
bade baileys
rydde rommet
farge håret
ansiktsmaske og hjemmespa
spille monkey island

3 comments :

Lene said...

Koooooooooooooooos deg :D:D:D

nattfoedd said...

I can't wait to play Skyrim one day, but it's just so damn expensive at the moment :/

Fainting Spell said...

Oh! I don't know whhy I didn't post you comments! :( Sorry!!!!!
I want Skyrim too!!! Maybe next week I go to buy some games... but in this moment I can only buy ps2 games xDD But it's ok! I want Silent Hill's, Castlevania's and Rules of Roses's game :D