Sunday, March 25, 2012

crappy photoslide

Jeg kjenner at jeg hadde godt av å slappe av litt nå. I går og i dag har jeg stort sett ryddet/vasket og slappet av. Rino har jobbet og skal jobbe igjen i morgen, men jeg er så heldig å ha fri enda en dag!

Jeg burde brukt annledningen til å besøke foreldrene mine, men jeg er fremdeles så utrolig sliten. Jeg må bare tenke litt til før jeg avgjør noe som helst.

Jeg, Rino og Baileys gikk tur i dag. Det blir nok den siste turen til Baileys på en stund; Han har fått mersmak, og det er skummelt om han skulle ville hoppe ut et åpent vindu.

Akkurat nå sitter vi og spiller og skriver mail i forbindelse med Brud i Blinde. Jeg gleder meg til onsdag er over, for da kan jeg endelig dele bilder fra bryllupsdagen i bloggen.

← scroll like this →


← scroll like this →

2 comments :

Agonee said...

Dyrene deres er så utrolig skjønne! Chinese cresteden deres er nydelig, og Bailey's er skikkelig kul.

Marie Fjellheim said...

Jeg gleder meg til å se :) Du var sikkert en vakker brud^^ Late katter er så kos, jeg gleder meg til å slå meg til ro å få katt igjen.