Friday, February 24, 2012

Wiola and Tallulah

7 comments :

Elette Vinter said...

Åhh, så nydelige hunder, til tross for grimasene! :D Det er jo litt av sjarmen.

//Det går så fint :p
Det viser seg at jeg muligens har funnet livskilden til Roskva nå! Snakket litt med en venninne som har en rotte som nettopp hadde lungebetennelse, og den fikk bare 2 sprøyter (med nål, rett i blodet, ikke gjennom kjeften!), så var den frisk! Så nå skal jeg bare fullføre kuren hun startet på i dag og se hvordan det går, og hvis hun fortsatt er dårlig, prøver jeg sprøytemetoden hos privat-dyrlegen. Hvis det ikke går bedre da, så må jeg dessverre avlive henne, men nå har jeg så stort håp for at hun overlever at jeg virkelig har troen på det! Så nå feter jeg henne opp, ettersom hun har gått ned ca. 100g på bare uker. Fikk helt sjokk da vi veide henne i dag.

Så det er skinnbukser på cubus?! Kanskje jeg skal ut av huset i morgen for en gangs skyld!

Elette Vinter said...

// Vet du ca-pris? Tror jeg har rundt 300kr på bankkortet og en hundrings i smått. Krakow gjorde meg fattig!
Og hvilken Cubus tenker du på? Vet ikke om Moss har samme utvalg, vettu :p Men jeg skal sjekke i morgen! Gleder meg!

Villfaren said...

// Kan ikke klage på omgivelsene der hjemme, nei! Tusen takk (:

Photographer Ms Freezing North said...

jeg veeet, takk :) hehe. de der også da! fiine! heldige vi som har så flotte dyr rundt oss :D

jamie said...

ohhh myyyy god! girl.. Instant Follow! thanks for the super sweet comment you left me :) i have never seen star wars! my BF of 7 years is trying to get me to watch it so I agreed :) I'll let you know my thoughts once i have seen it finally :) keep doing what youre doing.. its soo refreshing and you are hauntingly beautiful!!

love, jamie

Fainting Spell said...

Hahaha! Crazy dogs?? I like it!! ^^
Yesterday my cat put one of her cats on the closet... -____- She's crazy again!

Lene said...

CUTENESS OVERLOAD!