Thursday, February 16, 2012

a thursday in february

Jeg verker! Jeg har sovd noen knappe timer i natt, og nå har jeg nettopp skrevet utallig mange takkekort. Gah såå slitsomt. Takkekortene er veldig fine, så jeg må nesten gjøre det med et smil. Akkurat nå sitter jeg og myser mot skjermen. Baileys gjør avstanden så stor at jeg ikke kan si jeg ser stort. Baileys er badet, igjen.

Ellers skal jeg en liten tur ut i dag med svigermor. Og senere skal jeg og Rino lage taco til middag. Åh, det er såå lenge siden taco! Jeg tror jeg derfor planlegger å sprekke sukker-stoppen min i dag. Jeg har en anelse om at disse salsa-sausene inneholder sukker akkurat som ketchup!

Utover det helt ordinære prøver vi å få til en guttetur på kino (dvs jeg er selvfølgelig invitert) for å se The Phantom Menace i 3D, det ser noooe mørkt ut for øyeblikket men vi ser lyst på det. Vi får forhåpentligvis skviset inn en harry-tur i løpet av helgen også (og det spørs om jeg har viljestyrke til å holde meg unna billig godis stappfullt av sukker)

(Notice my Star Wars t-shirt!)

10 comments :

Mademoiselle Kitten said...

Thank you so much. ♥
Love your blog. :]

Suzi said...

Sv : åh tack snälla :). Du är också väldans vacker :).

Lene said...

Du er flink du, litt nyssgjerrig på hvordan takkekortene ser ut, kjenner jeg! Mmmmmm, taco!

Du er fin, tskjorta var det også!

KILLKINGLIFE said...

Sv; Tack! :'D

Lene said...

sv: Det hjelper at jeg bor i ett så lite sted som Volda med Ørsta som omegn, i tillegg til å ha en mor som er supersosial å som lager de beste burgerene i hele området. Har jeg gjort en god jobb ett sted vet alle det og alle vet at mamma er good people ;) Kan se for meg at det er betraktelig vanskelig å få noe i Oslo om man ikke har kontakter eller noen som kan hjelpe å skaffe, broren min bor jo der og sliter selv med å finne noe nå. Er bare å ikke gi opp håpet :D

Bra litt i allefall er bedre, så får vi krysse fingrene for resten!

Catharina said...

Mademoiselle Kitten: aww thank you so much : )

Catharina said...

Suzi: Takk! <3

Catharina said...

Lene: jeg kan jo alltids legge ut bilde av takkekortene i bloggen så snart programmet har vært på tv da :D

Sonja said...

aw thank you!!

wow you look awsome!!
love your pictures!!!

Catharina said...

Sonja: aww, thank you so much!