Friday, February 10, 2012

captain's log stardate 1002121059

Nå dro nettopp Rino til Bergen! Spontantur. Jeg reiser til mamma og pappa om noen timer. Nå må jeg bare tømme pc'n for ræl så jeg har plass også må jeg spille litt Monkey Island før jeg drar. Minn meg på å pakke!

Åh, jeg fryser!

Hm, jeg tror jeg har kommet i en rosaperiode. Bildene må nesten redigeres rosa uten unntak. See så fint daa.

Hos mamma og pappa vil jeg se på Atlantis (tegnefilmen), jeg vil tegne, bake, måke snø, gå tur, ta bilder, slappe av, spise frukt, drikke kaffe, ha på briller og kanskje spille Monkey Island.

5 comments :

Fainting Spell said...

Why here there's not snow?? T.T Onlye one day when I was I child, but I can't remember it xD Nice photos! :D

Julie said...

I'm sorry that my answer took's so long. You're cat it's also very lovely, I love furless cats :)!
And your really beautful, I like your blog, and I'm going to follow you

Lovely day ;)

Elin Svanold said...

Re: Taaaack! :)

Ida said...

Vackra foton! Gillar din header också:)

Alexx said...

Thanks! :)
The pictures are really nice :)

Love,
Alexx