Tuesday, February 14, 2012

the last days

I går, da jeg kom hjem i 9-tiden på morgenen var jeg spontan og gikk av bussen en bussholdeplass tidligere enn nødvendig. Det er så deilig å gå når få andre går.

Baileys og Emma var masete griser; Emma hadde veltet en vase, den andre vasen på kort tid faktisk. Baileys skrek da vi badet, men han vet at det lønner seg, for da får han komme og kose på rommet. (Han tar det som en selvfølge). Baileys er den beste katten i verden. Klatrer opp på fanget for å henge på skulderen, holder seg fast i skulderen for å kose med haka, daller rundt i fanget for å bli kost på, snorker når han kosesover. Om bare han ikke var så utrolig plagsom om natta! Han skal helst stå på halsen din og ha trynet inni munnen din. Gah, han er ikke så heldig med ånden!

Baileys og jeg la oss i 18-tiden i håp om at Rino skulle komme snart. Han var ikke hjemme før 23. Jeg var vært dårlig siden jeg kom hjem, feber, hodepine og kvalme. Aner ikke hva det kommer av.

1 comments :

Petush said...

oooh your cat is just so sweet *___*

www.petushs.blogspot.com