Thursday, February 9, 2012


Jeg har starta med en egen liten utfordring. Jeg skal skrive så mange slike setninger som jeg kan. Samle sammen alle fine klisjé-setninger og sette sammen mine egne. Forhåpentligvis kan jeg komme opp i et høyt tall til slutt. Kom gjerne med forslag til fine tanker, filosofier eller lignende. Jeg plukker som regel bare ut de jeg syns stemmer eller som jeg selv har tenkt, omformulerer eller forkorter alt ettersom hvordan jeg syns de burde være. Sitater blir ikke sitert, for det er i de fleste tilfeller umulig å finne personen bak. Dette om så jeg direkte skriver av eller skriver min egen setning ut av samme tanke (eller den tanken jeg får av å lese teksten). Kanskje flere enn jeg kan sette pris på disse når jeg etterhvert begynner å publisere dem. 

2 comments :

Annaal said...

Sv/ Ah, det er så godt å bare gjøre noe teit midt på natta. Noe utenom det vanlige. Stikke ut å base i snøen eller gå en lang tur for å gjøre sånn som du gjorde. Legge seg under et tre eller lignende. Er merkelig nok få trær å slå seg ned under her. Mest små samlinger av trær midt utpå jorder og sånt, men de samlingene ser alltid mye bedre ut på avstand enn når man først kommer seg bort dit. Ser ut som det kan bo folk inni der når man er på avstand.

Lene said...

Ååh, gleder meg til å se mer av dette prosjektet!