Sunday, February 26, 2012

details


Dette skal bli en fiin søndag. Jeg har sovd lenge og Baileys har sovd ved siden av meg. Han sover forsåvidt fremdeles. Jeg er litt i ekstase for tiden, for kroppen min har det så bra. Jeg er ikke så ofte syk som jeg var før og det merkes. Dessuten gjør den kontinuelige treningen meg skikkelig opplagt. Jeg hater egentlig perioder hvor jeg ikke trener.

I dag skal vi se masse film (basta!) også skal jeg spise eple med kanel. Jeg gleder meg til en ny uke med forhåpentligvis nye ting som skjer.

Jeg vet ikke om alle har fått det med seg, men administrasjonen i Google skal ta Google Friend Connect fra ikke-Blogger blogger. Dvs, har du Wordpress eller ditt eget domenenavn mister du mest sannsynlig alle følgerene dine. Jeg vet jeg følger mange blogger innen alle bloggplattformer, og jeg håper ikke jeg mister dem. Jeg var lenge usikker på om blogspot var en av dem som skulle fortsette å ha GFC, men det vil vise seg ved sikkerthet den 1. mars. Bloglovin' link beveger seg flittig i menyen til høyre om noen skulle være redde for å miste meg.

7 comments :

Saritschka said...

Really cool necklace! :)

Elette Vinter said...

Du mister ikke meg, for jeg har deg på BlogLovin! :D

Hva slags objektiv bruker du? Vet ikke om du har skrevet det noe sted, og jeg orker ikke lete rundt heller, for desginet ditt er så stort og detaljert at pc'n bruker en liten stund på å laste det inn :p

Fikk aldri kjøpt meg skinnbukse, leita gjennom hele Cubus, Gina, H&M, LMC og Lindex på Amfisenteret i Moss, men alle var utsolgt! Tydeligvis "in" med skinnbukse. Så da blir det Nelly.com så fort jeg har penger!

Marie Fjellheim said...

Dette var et veldig pent kors, liker ikke kors i grunn, men dette var pent. Skal begynne å trene selv denne uka, det blir utrolig godt, man føler seg mye sterkere og friskere når man trener, og man blir jo det også med tiden :) Ha en fin søndag!

Typing-inthebasement said...

Elsker smykket!

Petush said...

I love the photos! :)

www.petushs.blogspot.com

Victoria Scarlet said...

oh! so cool! love this necklace! :]

Fainting Spell said...

Oh my God! I need one of this!!! O.O

Re:http://www.todocoleccion.net/ajedrez-star-wars-chess-schach-muy-poco-uso-figuras-tablero-nuevo-ano-1999~x29918251