Tuesday, February 21, 2012

DA inspo & today

Nå kom jeg nettopp hjem etter en lang dag. Jeg stakk innom nav tidligere før jeg og elskling dro til Oslo. (Arg på buss- og togpriser). Vi rakk å spise asiatisk før vi måtte opp mot Skøyen for å gjøre et oppsummeringsintervju i forbindelse med "Brud I Blinde". Det tok lenger tid enn forventet, og kvelden avsluttet vi med shopping og sjokolademelk (jepp, jeg klarte ikke å holde meg unna sukker. jeg er veldig flink da, men noe klarer jeg ikke å unngå (hah)). Jeg kjøpte en fiin, billig genser, Gulliver's Travels i en liten versjon (som de andre bøkene jeg har) og to nye Star Wars figurer samt et Star Wars magasin.

Jeg legger med litt inspirasjon jeg har sanket inn fra flotte artiser ved DeviantArt. Jeg burde få rævva i gir og være litt kreativ selv snart. Nå skal vi se "Another Year" som vi startet på i går kveld. Den er suupersøt og fin.

↑ click for source
↑ click for source
↑ click for source

5 comments :

Fainting Spell said...

Wow... Greats pics!!

Danarki said...

Åh, nederste bildet ♥

Typing-inthebasement said...

Jenta med dragen var litt kreepy :S

KILLKINGLIFE said...

SV; Aww tack! Jag ska hälsa henne det! ;);) <3

Lene said...

Der er så mye fint på DA! Gleder meg til å se bryllupet deres kjenner jeg! :D