Tuesday, February 7, 2012

birthday-presents

Ettersom jeg skrev at vi så verdens fineste film i går, og jeg fikk verdens fineste film i gave, kan dere nå legge sammen to og to og forstå og misunne meg for at jeg eier The Tree of Life. SE DEN!!!

Etter å ha blitt overrøst med frokost bleg jeg tildelt pakker ikledd gullpapir. Jeg begynner faktisk å gråte da jeg får se Monkey Island. Jeg har ønsket meg de tidligere Monkey Island spillene såå lenge, men hadde selv ingen anelse om at de nylig var kommet ut i special edition hvor de har tegnet om spillet på nytt og opgradert det. I denne pakken fikk jeg både Monkey Island 1 og 2. Jeg har kun spilt Tales of the Monkey Island tidligere.

Jeg har lenge ønsket å se Boardwalk Empire men alltid tenkt at jeg heller vil kjøpe det. Jeg har småhinta til Rino om at jeg vil ha det, men jeg har egentlig ikke forutsett at han faktisk har fått det med seg. Nå gleder jeg meg døds til å få sett!

Og see, Gosh-øyenskyggen jeg har siklet så lenge på!


Og endelig har jeg fått et keyboardstativ! Nå kan keyboardet stå fremme til en hver tid!

2 comments :

Pollie said...

Hey there :)
Just wanted to say thank you for your nice comments! I have no idea how to answer in another way :/
Your Blog look just amazing btw.
Oh, and belated Happy Birthday, although we haven't met :)

Lene said...

Åååh, jeg fikk aldri spille Monkey Island selv, men så noen venner som spilte, så utrolig gøy ut! Tree of life skal sees så snart jeg får hendene på den, och boardwalk empire like så! Den virker bare så utrolig kul, rett og slett :D Øyenskyggen så superfin ut! Ohh, you play? Må få høre en gang :D