Monday, February 6, 2012

"Act as if what you do makes a difference. It does." - William James

Lene inspirerte meg litt

Vel, i morgen er dagen. Jeg fyller 21 år. Jeg skal tilbringe den som bare jeg kan, men det ser ut som om jeg har pådratt meg omgangsyken. Foreløbig bare hatt ett møte med dassen, men jeg vil ikke håpe på det beste enda.

Ellers lever vi alle i skjønneste orden. Meg, Rino, dyra og alle de andre. Jeg må ut å fotografere i morgen, jeg må ha noe nytt i bloggen. Noe inspirerende. Jeg må skrive en liste over inspirerende ting så jeg kan billedgjøre det

5 comments :

Villfaren said...

Æsjda, god bedring! og GRATULERER MED DAGEN :)

// Ja, var en digg søndag ^^

T R O L L K V I N N A / Linnéa Johansson said...

SV: Jaa, hon är jätte fin! :D

Lene said...

God bedring å håper det har gitt seg nå så du slapp å streve med det på bursdagen av alle dager! Gratulerer igjen, kjære du :D

Lene said...

Har jeg forresten nevnt at du er verdens skjønneste? Tusen takk fine du<3

Catharina said...

Lene: aww, du da <3