Thursday, February 9, 2012

"2011" part 2/4

Les del 1/4 her.

APRIL
Jeg assisterer Bogdan med noskkunnskaper. Vi drikker kaffe, diskuterer tro, tolker drømmer, babler og prøver å få inn noe norsk. Bogdan forteller om interessante synspunkter på livet. Rino og Bogdan diskuterer produksjonen av SIRENEN. Bogdan er veldig interessert i å komponere musikkscoren til filmen.

Jeg spiller overraskende mye PORTAL 2. Vi er hjemme alene i en uke og camper i stua.

MAY
Rino lager filmen SIRENEN (en tidkrevende prosess og Bogdan komponerer musikken). Jeg får ikke besøkt filmlokalene en gang før filmen for lengst er innspilt. Alt jeg fikk hjulpet til med var manus, bildemanus og litt klipp.


17. mai ble uforglemmelig.Vi tok med oss Rinahbelle og Wiola til Grete i oslo for å feire og spise god mat. Det å ta med seg to bikkjer rundt i Oslo viste seg å være vanskligere enn man hadde trodd. Særlig to bonde-bikkjer som ikke er så nevneverdig flinke til å gå pent i bånd. Vi koste oss likevel, og hundene ble snikmata av Grete, så jeg tror de var fornøyd og.


Serien LOST ble ferdig for alltid da den siste episoden ble sendt 23. mai. Jeg gråt.
Bogdan vant ikke Norske Talenter. På en måte var det veldig bra for ham.



JUNE
Den 14. juni drar vi på premiæren til Rinos eksamensfilm, SIRENEN. Rino får masse skryt og jeg får hilse på skuespillerne for første gang. Her møter jeg også Oddmund.

20. juni var jeg ferdig med mitt fjerde og siste år på Hvam Vgs. Jeg og Rino drar på skoleavsluttning. Jeg gråter.

24. juni gifter Dennis og Carola gifter seg. Vi feirer og koser oss. Vi gir Legends of the Falls i bryllupsgave. Litt fordi vi vil være det paret som alltid gir filmer til folk, litt fordi det er vår favorittfilm og mest fordi det er en fin film om kjærlighet og livet.

1 comments :

Anonymous said...

Ah the memories.

Fantastisk at du dokumenterer slikt, så er det umulig å glemme :)