Tuesday, February 28, 2012

10 Challanges



1. Live on fruit and vegs for a month.
2. Exercise every day for a month.
3. Write 1000 sayings.
4. Walk 10 000+ steps every day in a month.
5. Eat lowcarb for a month (without meat).
6. Photograph my feet for 100 days. (Travelling feet).
7. Don't spend any money for a month.
8. Write down all my dreams.
9. Draw something every day for a month.
10. Don't eat refined sugar for a month.

Åååh, jeg måå gjøre disse. Jeg røk på sukker-greia. Men jeg trener jo hver dag, så jeg kunne jo begynt å telle ned. Åh, denne lista er egentlig finest å beundre og å ønske å gjennomføre. Jeg føler meg for tiltaksløs til å få det helt til. Jeg spiser litt kjøtt, jeg spiser litt sukker. Jeg trener ofte, jeg skriver opp alle drømmer jeg husker, jeg tar bilder men ikke av meg selv. Jeg bruker ikke mye penger for tiden og jeg går mange turer. Hvis jeg bare begynner å notere ned når/hva/ og hvor så kan jeg jo kanskje ha gjennomført noen av dem før jeg vet ordet av det.

Sayings er forresten disse kunnskaps-ordene jeg skriver opp. Jeg tror jeg nærmer meg 200, men 1000 er fremdeles veeldig langt unna.

Er det noen av disse utfordringene du kunne tenke deg å prøve ut?

4 comments :

Elette Vinter said...

Hadde ikke vært så vanskelig for meg å leve på frukt og grønnsaker på en mnd, ettersom jeg er veggis og spiser veldig lite fra før av :p
Skulle ønske jeg kunne tegnet noe hver dag, men jeg har sjeldent energi og inspirasjon til å orke det, dessverre.
Resten er ikke noe jeg eeeegentlig ville prøvd meg på :p Er så lat av meg.

[lisabjernhagen] said...

sv: it was very yummy :D

Lene said...

Jeg kunne tenkt meg å kjøre det meste, med unntak av lavkarbo siden det ikke går overens med kroppen min, ellers tenkte jeg bare DAMN når jeg leste lista! Du er flinkflinkflinkflinkflinkflinkflink!

sv: Jeg vil egentlig bare bli ferdig med det, noe jeg aldri kan bli om jeg ikke tør å snakke høyt om det, har såpass få lesere uansett at det gjorde egentlig ikke så mye ;) Men så håper jeg også at folk som sliter selv kan lese ting som det jeg skrev å forstå at der er håp, for jeg vet veldig godt at jeg ikke så det selv flere ganger når jeg slet som verst. Der er jo mange som tror at depresjoner bare er en enkel unskyldning for de som ikke gidder ting, å de som faktisk bare bruker det som en unskyldning og slenger det rundt for å slippe ting, jeg håper inderlig at de slipper å faktisk oppleve det en dag så de finner ut hvor feil de tar. Jeg er bare lykkelig for at jeg overlevde.

Og metaforen gav meget mye mening for meg, tusen takk for at du er ett så utrolig fint menneske, jeg setter utrolig stor pris på det<3

Fainting Spell said...

I should do these things too!