Monday, January 2, 2012

obsessed

uuh, jepp, jeg spiller bare Skyrim for tiden, jeg. Nesten ihvertfall. Jeg ville bare stikke innom og ønske dere alle godt nytt år!

I dag har jeg gått tur i den smeltende snøen. Jeg har blitt iskald på hendene og smilt over alle fantastiske ting jeg kunne komme på. Dessuten har jeg drukker pepsi max med isbiter og spist brokkoli. Jeg har også blitt medlem av Thieves Guild (ulikt meg... (Skyrim)). Nå venter jeg bare på at gubben skal komme hjem fra jobb slik at vi kan se film sammen.

I går så jeg en supernydelig film ved navn Hachiku. Såvit jeg forstod en amerikans remake av en japansk original. Basert på en sann historie om en hund og hans lojalitet til sin eier. Richard Gere (som i sine yngre dager var farlig lik min seneste gymlærer forresten), ligner faktisk mye på Sir Ian McKellen i sine eldre dager!

Hihi, se, Emma har fått en liten fleskemage:

2 comments :

P'tush said...

*___________*

Lene said...

Hehe, får man nye, gode spill i hendene er det fort gjort å falle ut av virkeligheten en stund!

GODT NYTT ÅR til deg også kjære du :) Fine Emma!