Monday, January 9, 2012

gladlaks

Hm, mongo tittel egentlig.

Jeg fryser. Jeg vil spille. Jeg fryser. Jeg vil drikke noe varmt. Jeg fryser. Jeg vil ha tøfler. Jeg fryser. Jeg vil ha ullgenser. Jeg fryser. Jeg skal tidlig opp i morgen. Jeg fryser.

Jeg har faktisk investert litt penger i et speilreflekskamera. Det er brukt, noen år gammelt og jeg kjøpte det av en venn. Alt er bedre enn det museumsklare digitalkameraet mitt.


Jeg forlater pc'n til fordel for: Rykende kaffe, tøfler, ullteppe, kosebukse, ullgenser, dyra og en god bok.

1 comments :

Lene said...

Congrats med spegelrefleks :D Utrolig kjekt å ha!!

sv: Jeg skal gå bananas :D Vi driver og planlegger hva vi skal gjøre, og har foreløpig store planer om superjeepsafari (enten med snorkling eller med varme kildebading), besøk til blue lagoon, ri islandshester og den type ting, glermæ! De har superduperbillige pakkereiser på finn nå! Nesten sånn at vi ikke helt tror på at det kunne være så billig, så vi skal ringe både hotell og flyselskap i morgen for å være helt sikker på at ingen har lurt oss ;)