Saturday, January 28, 2012

birthday wishlist

Hvorfor feire bursdag om man ikke kan ønske seg noe på forhånd? Jeg har ingen forutsetninger om å få noe av det jeg ønsker meg, men det er gøy å ønske likevel.


Jeg ønsker meg uendelige mengder iskaffe.
Jeg ønsker meg den burgunderrøde øyenskyggen fra GOSH.
Jeg ønsker meg hårete og syngende Chewbakka-nøkkelkniper som jeg kan ha på veskene mine.
Jeg ønsker meg keyboardstativ. Det er på tide at keyboardet står fremme til en hver tid.
Jeffrey Campbell sko har stått på ønskelisten lenge.
Jeg ønsker meg piercingsmykker til de fire "nye" hullene i ørene. Alle har til syvende sist grodd fint.
Jeg ønsker meg filmer. Særlig The Tree of Life. Jeg klarer ikke vente med å se den igjen!
Jeg ønsker meg telttur til sommeren.
Jeg ønsker meg kakao på termos og pølsegrilling i snøen.
Jeg ønsker meg ny navelpiercing. Den fineste jeg har reagerer jeg plutselig på.

Tenker jeg lenge nok kan jeg sikkert komme på en lang liste over ting som hadde vært kjekt å ha, men på et vis føler jeg at jeg har alt jeg trenger. Dette er bare småønsker som kunne gledet materialisten i meg.
Hva ønsker du deg?

4 comments :

Fainting Spell said...

Oh!! I love Spirited Away! :D When is your bday?^^

Catharina said...

Fainting spell: Ih, obviously i love it too! About time i get it in my collection. My b-day is at february 6th ^^

Lene said...

OOh, pretty things! Litaskoene er helt hærlige å gå i, å mange av de filmene har jeg hatt superduperlyst til å se!

Morire said...

Chewbaccaen var kjempesøt! Keyboardstativ er definitivt et must. Visste ikke at du spilte engang, da! Hvor lenge har du spilt, og hva spiller du?:)