Wednesday, January 11, 2012

2012 tastes like

Jeg lever fremdeles. Er småsyk hele tiden med avogpå feber. Rino er også sånn syk. Vi har det fint for det. Jeg sover lenge på morgenen og drømmer bisarre drømmer som jeg alltid husker men er for lat til å skrive opp i den oransje drømmeboken min.

I går var vi en tur i oslo for å møte bryllupsfotografen og for å få bildene. Det er så mange potensielle takkekort bilder og noen av dem kunne jeg tenke meg i større format på veggen. Alt jeg husker fra dagen var at jeg så og si ble kastet hit og dit. Jeg ante jo ingenting og ble bare stående og måpe når jeg ikke ble dirigert noe sted.

Jeg tok med meg en pakke med tranebærpiller som liksom skal være bra for urinveiene på vei hjem. Jeg har hatt mye problemer med urinveiene og blæra for tiden, men det går heldigvis aldri så langt som til nyrene (og det er også det jeg prøver å unngå med bruk av piller. Heller 140 kr på apoteket enn 500,- hos legen OG apoteket).

Vi stakk innom Jessheim og jeg vurderte så smått å stikke innom å se om gifteringen min var kommet inn. 15 minutter etter at vi var kommet inn døra hjemme ble jeg oppringt av bjørklund om at de hadde ringen. blerh.

Ellers er jeg håpløst treg på å lage en oppsummering av 2011.

5 comments :

Morire said...

God bedring <3
Jeg trodde jeg hadde urinveisinfeksjon for et år siden, og jeg proppet i meg tranebærpiller. Fant kjapt ut at jeg var allergisk mot tranebær da jeg fikk utslett over hele kroppen, spesielt i ansiktet! Det er en del som er allergiske mot det, så prøv deg fram og ikke ta for mye av gangen:) Jeg tok veldig mye av gangen, da :P Obviously

Typing-inthebasement said...

Nydelig blurrede bilder!

Om du har problemer med urinveiene/blærekatar, drikk apelsinjuice og mye vann, om du drikker mye gjør det ikke så vondt og gå på do :)

Torny said...

Huff da! håper formen blir bedre:)

Legen fortalte meg en gang at urnveisinfeksjon kom av at bakterier fra anus kom i kontakt med urinveien...:S Så ga han meg et råd om å tisse etter man har hadd sex.

Lene said...

God bedring kjære du, håper det går over!! Fine bildene! Gleder meg til oppsumeringen jeg, om den kommer i morgen eller om noen måneder gjør meg ingenting ^^

Torny said...

//haha nei,sannt det!

høres rimelig ubehagelig ut:S