Saturday, February 11, 2012

"2011" part 4/4

OCTOBER
I oktober drar vi til spania og jeg får mange nye venner (insekter og falken adolf). Jeg spiser hvit sjokolade og drikker sitronbrus. Håret mitt blekner og huden min blir brun.


Vi spiser masse god mat, ruller alltid hjem, setter ekstra pris på regn, lager minner med nye lukter, shopper, spiser yoghurtis med kirsebær, får en ametystring av Rino og kjøper en fin kåpe.


Høydepunktet var den dagen jeg møtte en sint hund. Den dagen møtte jeg også Adolph. Adolph var en falk, og jeg fikk klappe, filme og holde Adolph.


NOVEMBER
Burre blir funnet død og blir begravd i hagen. Baileys ble syk og veldig tynn.


Jeg og Rino blir trukket med til å bli med i "Brud i Blinde" og Rino flytter vekk i tre uker. Dagene var så tomme uten han at jeg flere ganger fant meg selv i å ligge i sengen en hel dag.

DECEMBER
1. desember gjennomgår huset en åndelig renselse.

I de tre siste siste ukene av noevember får ikke jeg og Rino hverken se eller snakke sammen. Rino arrangerer vårt bryllup og vi gifter oss den 3. Desember 2011.


Julaften 2011 blir tilbrakt hjemme med dyra. Alle dyrene har røde sløyfer og vi spiser reinsdyrsteik og får uante mengder julegaver. Første juledag var hele familien bedt til min eldre bror og hans familie. Stormet den natten ødelegger for at jeg og Rino får være med på 2. juledagstradisjonen med pinnekjøtt hos farmor.

Nyttår konsumerer vi kalkun og kvelden blir spontant tilbrakt med gode venner og fyrverkeri.

0 comments :