Tuesday, December 20, 2011

Winter Wonderland


10 comments :

Typing-inthebasement said...

På H&M :) jeg elsker kjolen selv men følte ikke att den var noe fin på meg og da blir det litt vanskelig og gå med den :(

Typing-inthebasement said...

Tusen takk :) Om jeg glemte det:)

Er det snø der du bor ? heldig ^^

Disturbed Style said...

Great photos! I love it :)

Draupne said...

SV: Ja, det er virkelig en god følelse!:)

Avarquare said...

Fina biiilder :D
SV: TACK vackra du<3

Skyggemare said...

SV: Jeg skal se hva jeg får gjort, men kan ikke love noe med det aller første. Nå for tiden er det bare jobbjobbjobb før julen ringes inn :-/
Den var så fin på huden som jeg forventet den skulle være :)

Fainting Spell said...

I want to go at Wonderland! ♥
¡Feliz Navidad!

Marie Fjellheim said...

Vakkert, fine bilder du tar ^^ Her er det hakket mindre snø i Nordland men likevell pent.

H. said...

ÅÅÅÅH, utrolig fine bilder!!!!!! ♥♥♥♥

Lene said...

Ååh, nydeleik, rett og slett! Flinke, fine du