Tuesday, December 13, 2011

newest incomes (too bad I couldn't wait til christmas)

The Experiment and World's Greatest Dad are blu-rays, The Office isn't. Oh, how I LOVE The Office! (British version. Gotta love Ricky Gervais!)


These plus "Scott Pilgrim vs. The World". I have to admit that I love "Scott Pilgrim...". It's hillarious! Plus The Complete Lost blu-ray wich i bought on CDON.NO. And man, it's one thing to already have collected my favorite TV-serie (as I have the seasons separatly), but it's something totally different when you actually get to upgrade to blu-ray quality! I love Lost, everyone should.

6 comments :

Typing-inthebasement said...

Jeg har aldri forstått meg på lost :S jeg så litt også ble jeg så sur att jeg måtte bytte kanal :P

Skyggemare said...

SV: Ja, det er så utrolig koselig å høre og se igjen! :) 57 kroner er neimen ikke ille!

Britiske "The Office" er best, uten tvil! Blir så flaaauuu!

Fainting Spell said...

I also love Scott Pilgrim vs. the world! The film I loved it and the ps3's game too!

Catharina said...

Typing: Vel, Lost er en sånn serie man må følge med hvert sekund for å kunne se neste episode. Ellers så blir man lost :D Men, om man klarer å få med seg alt er den utrooolig innholdsrik og flott <3

Catharina said...

Skyggemare: Flau er bare fornavnet!

Catharina said...

Fainting Spell: Iih, cool that you like it too! Is there a ps3 game? whoa, i had no idea!