Monday, December 19, 2011

Merlin's Apprentice

Da jeg var liten likte jeg godt filmen "Merlin" med Sam Neil som Merlin. Eller, jeg var kanskje ikke liten, for filmen kom i 98, og jeg hadde rukket å fylle 7 år. Etterfølgeren Merlin's Apprentice kom så sent som i 2006! Men, det er likevel hele fire år siden jeg så den sist, for akkurat nå opplever jeg litt nostalgi sammen med Emma og Sam Neil.


Ellers i dag skal jeg være glad og bake julekale og eventuelt også noen andre småkaker. Det jeg bakte hos mamma og pappa falt i smak her hjemme også, noe som egentlig var uventet. Kanskje jeg får til noen risboller også, for de jeg lagde hos foreldrene mine fikk jeg ikke engang smakt på.

Nesten alle julegaver er kjøpt inn, og jeg henger uvanlig langt etter til å være meg. Jeg har alltid pleid å være ferdig i september/oktober! Uansett, gavetips til ens kjære mann tas gledelig imot. Også gleder jeg meg til å komponere en fyldig julesokk til ham. Ih, jeg gleder meg villt til julekvelden og ikke minst morgenen!

5 comments :

Fainting Spell said...

Adorable your cat ^^
I want to have a job and can make my own christmas with my boyfriend *.* But I think that I'll have to wait :(
Maybe tomorrow I buy some presents, I don't know there but here present's day is 6 January... very later.. hehe
I hope you have great Christmas :D

P'tush said...

I love your cats so much!! ♥

Catharina said...

Fainting Spell: Thank you, I hope you will have a great Christmas aswell!!

Catharina said...

P'tush: Thanks! So do I :D

Lene said...

Tror faktisk ikke jeg har sett noen av de filmene? Kanskje jeg burde^^ Emma er SÅ skjønn!!!!!!!!