Wednesday, December 28, 2011

Julaften - Part two

Gavene får vel komme i denne såkalte "del to". Jeg syns det er så rart, for jeg får så utrolig mye til jul for tiden. Da jeg var yngre husker jeg det som bare en håndfull gaver, nå føler jeg nesten at det bare fosser på. Det er veldig trivelig, så ikke missforstå, det er bare litt leit når jeg ikke har hatt mulighet til å dele ut i den mengden jeg har pleid.

The Elder Scrolls V og min nye playstation 3 kontroll måtte selvsagt inn på samme bildet. Hvis jeg skal følge instinktene mine vil jeg gjette at Rino kjøpte inn kontrollen i siste liten. Ikke helt forberedt på at han knapt skulle ha råd til noe annet. Jeg er kjempefornøyd. Jeg har lenge ønsket meg Skyrim, og endelig er det mitt! Det er litt ekstra spesielt for meg som har nerda The Elder Scrolls III siden jeg gikk på barneskolen! Da Oblivion skuffet kunne ikke Skyrim gjøre det samme. Mer om min ekstase for Skyrim i et annet innlegg.
Lillesøsteren til elskling, Bettina, har laget en dompapp til oss!
Irish Coffee krus/glass fikk vi av faren (& co) til Rino. Cliniderm settet fikk jeg av onkelen og tanten til elskling.
Noen luringer kjenner meg så godt at de vet at det som blinger hører hjemme hos meg. Cubus-stringene er selvfølgelig fra min kjære. Jeg fikk også en fiin BH av han!

Tegne- og Malebok fikk jeg og min kjære av vår søteste bestemor Grete! Opeth plata fikk vi av faren (& co) til Rino. Hjemme Alene pakken, Stanley Kubric pakken, 22 Bullets og The Polar Express fikk jeg av min kjære. LILJA 4-EVER fikk jeg og Rino av en kompis, og Nissene Over Skog og Hei som har sneket seg inn i min julegave-bunke er Rinos gave fra Maria og Terje (Moren og stefaren).
Toppen fikk jeg av Maria og Terje. Skålen man såvidt ser motivet til fikk vi to av i tillegg til et fat med samme dekor (samme dekor som kaffekopp-settet vi fikk i bryllupet faktisk!). Victorinox knivene er fra min kjære bror og hans kone. Alt annet som syns i bildet er enten skrot eller Rinos gaver.

4 comments :

Lene said...

Oooh, mye fint! :D Det er alltid kjedelig å ikke føle at man har råd til like mye som man får, så dette ene året jeg kom til å ha litt ekstra råd gikk jeg bananas x)

Taran Helén said...

// Hihi, tusen takk! :DD

Morire said...

Kjempefine smykker!
Noe som veldig mange har klaget på angående ps3 og Skyrim, er at det ikke er nok minne på ps3, så etter hvert som du spiller og save gamen din blir større og større blir spillet nærmest uspillbart. Burde kjøpe det til pc i stedet! Bedre og billigere, OG mulighet for masse kule mods :D

Typing-inthebasement said...

Så mye fint du fikk til jul. Skyrim og :D