Sunday, December 25, 2011

Julaften - Part one

Julaften 2011 vellyket. Likevel føltes det som om noe manglet. Vi har kjøpt svært få julegaver i år, og jeg savner å kunne gi. Jeg skal gøre det godt igjen neste gang.

Alle dyra var klare for jul. Masse julestemning og gira bikkjer som alle sammen fikk en julesløyfe hver. Baileys var den eneste av kattene som tillot et bånd om halsen. De første timene ble tilbringt med julesokken i den ene hånda, Baileys i den andre og tv-titting.
Burre er ikke med oss denne julen, så vi gikk og satt lys på graven hans ♥.

Etter at vi hadde spist reinstyrsteik med masse godt tilbehør var det tid for gaver. Jeg sneik litt riskrem-desert før gavene.

Sara var boaen min. Hun vet når jeg ikke tillater klør, så da ble hun liggende med halsen over skulderen min og poten fikk klore på sofaveggen i stedet for på meg.

Rino pakker opp gaver.

Jeg og pusi.

I dag skal vi på middag til min bror.


Har du hatt en fin julaften? Fått mye fint?

5 comments :

Lene said...

Du er så utrolig fin! God jul og godt nyttår til deg, bra du koste deg!

Marie Fjellheim said...

Så koselig :)Jeg hadde en fantastisk julaften selv! Fikk råd til nytt speilreflekskamera og greier. Pinnekjøtt og masse masse gaver !

Skyggemare said...

Vakre du, og fine smykket! God jul til deg og dine! :-)

Fainting Spell said...

Hahah! Your pets, are so cute, and the candle photo has very sensitivity (I try translate text :P). I like last photo, I would wish stay with my boyfriend raigh now u.u'' hehe
Have a great christmas!

Typing-inthebasement said...

Så pen du er :)
Dyrene var supersøte med sløyfene også ^^