Thursday, December 29, 2011

Jeg vil ikke

"Ferie" er liksom ikke den samme greia uten gubben tilstede. Akkurat nå drøyer jeg å skru på ps3'en for å spille Skyrim i håp om at jeg får et kick som sier: vaske klær og gulv er morsomt. Jeg tror ikke det kommer til å skje, så jeg har vurdert å bare gå å gjøre det for å spare opp mer tid til å spille Skyrim senere.

Det nye brettet til pc'n er helt fantastisk forresten. Det er en helt annen opplevelse. Jeg kan faktisk sitte med pc'n på bare lår uten å brenne meg! Og forhåpentligvis brenner ikke pc'n seg selv heller.


Liste over dagens må få gjort gjøremål:
† Vaske sokker
† Vaske mørke klær
† Finne ut av hvor, hvem og hva som skjer på nyttårsaften
† Rydde rommet, støvsuge, vaske osv.
† Skifte på senga
† Gå i søpla
† Parre alle de partnerløse sokkene (hvis det i det hele tatt eksisterer partnere)
† Spille Skyrim


    0 comments :