Friday, December 2, 2011

Enorm glede

Ååh, gjett om jeg gleder meg til i morgen! Det er noe jeg har holdt hemmelig for dere, og noe som egentlig skal være ganske hemmelig. Jeg kan ikke si noe mer enn at jeg faktisk skal gifte meg i morgen! Jeg er i ekstase. Jeg har ikke sett min kjære på tre uker, og i morgen skal vi ses igjen og faktisk gifte oss! Jeg kunne ikke vært mer klar. Kjolen er helt fantastisk nydelig! Mer enn dette kan jeg ikke si eller røpe. Bilder kan jeg heller ikke dele før i mars av grunner jeg ikke kan oppgi. Uansett er jeg så utrolig glad at jeg bare måtte dele det! Dette blir min siste natt som "frøken". Og dette er nok siste gang man kan søke mitt nåværende fulle navn på google og ende opp i bloggen. I morgen er jeg Mrs. Eliassen! I morgen er jeg noens kone! *stooort smil*

Åh, er det noen som har litt den følelsen i seg? At man føler at alt er en drøm og at noe så flott umulig kan stemme?

Emma er så fin for tiden. Skikkelig kosepus.

14 comments :

Torny said...

Grattis med morgendagen!:)

Draape said...

Jeg satser på at dette ikke er tull, og sier gratulerer på forhånd! Wow! Jeg antar dere ble med i det programmet? ;) Anywhoo.. Hurra! <3 Håper du får en fantastisk dag!

Catharina said...

Jeg ville aldri tulla med noe sånt noe :D Tusen takk!

Morire said...

Wow, congrats! Syns nemlig han hadde skrevet en statusoppdatering på facebook om noe bachelorparty de hadde arrangert for ham. Så utrolig koselig!:) Kjempeglad på dine vegne. Du blir sikkert en vakker brud. Gleder meg til du legger ut bilder i mars. Lykke til!

morknet said...

Wow, gratulerer! :)

Villfaren said...

OI :D (hadde en intuisjon om at det skulle skje, men ikke såå tidlig!) *glad på dine vegne!*<3
&
//Haha, yes! En ildsprutende og faarlig drage >:)
Mhm, det suger. Da blir det som regel stress med å finne noe like bra >-<

Torny said...

Takk:)

Fainting Spell said...

You get marry?? Wow!! Congrats!!!! I bet that you have a great day! I hope and I wish it!!
I'll wait impacient for see your photos!!
Hehehe! Have a great day!
(I hope that google translator haven't translated bad)

Lene said...

:O:O:O:O GRATULERER KJÆRE FINE SKJØNNE DU!!!!!!!! Gleder meg til å se :D

Ine Desiré said...

GRATULERER så mye!♥

Gwen said...

Congratulation

Gwen said...

Cat shynx is really attaching <3

Skyggemare said...

OMG! Så treig jeg er! Gratulerer så mye!:-D <3

Marie Fjellheim said...

weow! Gratulerer! :D Så koselig, føler det er en stund man har lest i bloggen din når det plutselig dukker opp " å ja hei jeg gifter meg i morgen liksom" hehe. Men blir morro å se bilder i mars da^^ Bra dere hadde en fin dag(leste lengre frem og)