Tuesday, December 20, 2011

The Cronicles of Narnia

I dag har jeg sovd leenge. De to siste timene sov Emma i armkroken min. Nå har jeg snart sett hele første sesong av BBC's The Cronicles of Narnia (1988). Såå masse nostalgi og fine minner! Serien må ha gått i jula en gang, for jeg får skikkelig julestemning av å se på den.

I tillegg har jeg sittet og knotet (wtf for en setning) med å pakke inn noen julegaver, fundert på hva som skal være de resterende gavene som jeg enda ikke har kjøpt, også har jeg lagd et klippekort til Rino bestående av diverse "Yes man" avtaler, massasjer og andre lignende service-tilbud.

Her er forresten en liten video noen har satt sammen av klipp fra Narnia serien. Kanskje du kjenner det igjen? Jeg husker jeg ble skuffet da de nye filmene kom, for Narnia er ikke Narnia for meg uten denne musikken:


Narnia kan bestilles på Biit.no for en slikk ingenting (Obs! Ingen norsk undertekst da siden leverer fra Amazon).

1 comments :

Typing-inthebasement said...

Jeg sitter bare og gråter av Narnia jeg :(