Saturday, November 12, 2011

Yesterday 11.11.11

Rino skulle på jobb, men for å spare busspenger ble han med Maria tidlig da hun hadde et ærend på jessheim - jeg ble også med. Før Rino skulle jobbe hadde vi annledning til å titte litt på senteret. Vi dro med oss to krokan-is bokser og en Star Wars julekalender. Isen var vi ikke redde for at skulle smelte, for den beste konsistensen på is er den når isen har vært helt smelta og så fryst igjen.

Jeg ble sittende en hel time på senteret før Maria var klar. Bilen har daua. Terje kom til unnsetning og isen ble utrolig nok ikke helt smelta før vi kom hjem. Jeg bar en søppelpose med tomflasker i går. Man skulle tro det veide lite, men med min usedvanlig vonde rygg for tiden var det helt grusomt på høye heler.


I dag har jeg planlagt en hel del å gjøre før Rino er hjemme kl 19:
Dusje
Vaske klær (Jeg endte opp med å brette alle klærne som lå rene på vaskerommet. Ryggen min er ikke takknemmelig.)
Bade Baileys og Emma (Vanskeligere enn man skulle trodd!)
Planlegge suumtin' med Maria
Spise is til frokost
Rydde kjøkkenet
Tegne mer på tre forskjellige tegninger jeg holder på med.
Tegne mer til den neste episoden av The Poo.
Fortelle dere om bryllupsprogram-oppdateringer.

1 comments :

Nathalie said...

Skoene var så kule :D Jeg elsker nor skinn ser slitt ut.