Saturday, November 12, 2011

Why I'm crying

Random: Ja, selv om jeg elsker kulden og alt ved den kan jeg ikke unngå å savne Spania.


Hvorfor i all verden er det alltid folk som snakker på klassisk radiotv? Idiotisk. Går jeg inn på den kanalen vil jeg selvfølgelig høre musikk og ikke folk som snakker uforståelig. Hmpf. Jeg finner min egen musikk som er mye finere. Gi det en sjanse og hør. Jeg dør, så fint er det ♥ Da vi var i Spania var det flere dager hvor jeg og Rino våknet først, gikk ned i stua og satt på denne flotte musikken på høytalerannlegg så hele huset våknet (på harmonisk vis såklart).

Via Alexandre Desplat presenterer jeg musikken i filmen The Tree Of Life.






Jeg kan ikke noe for det. Dette får meg til å grine.

3 comments :

[lisabjernhagen] said...

SV: Aw, thank you really really much :D and YOU look gorgeous! yes I like them :)

Morire said...

Den sonaten spilte jeg på piano da jeg var liten:) Den er egentlig ikke skrevet for å underholde, den er skrevet som en nybegynnerøvelse for pianostudentene til Mozart. Den er fin uansett. Jeg foretrekker andresatsen.

Countess Grishnackh said...

I do not understand what you wrote 'cause I still haven't learnt norsk lol, but, I just have to say that you look beautiful !