Tuesday, November 22, 2011

tuesday morning

Jeg er så lat. Jeg står opp senest mulig for å få mest mulig søvn. Nå skal jeg dra om 5 minutter (forutsett at alle andre også er i rute). Senere i dag skal jeg igjen på et jobbintervju. Savnet etter Rino blir bare større, men jeg støtter meg på tanken om at han ihvertfall ikke er død. En bukse jeg aldri har fått på meg er blitt for stor, og i dag tar jeg med meg to klemmentiner som matpakke.

Nyhetene rullerer. Hvorfor skjer det aldri noe spennende når jeg først ser på? Meh, jeg må finne på noe gøy i bloggen snart. And what would that be...(?)

Åh, jo, jeg satt sammen og "dekorerte" et pepperkakehus i helgen. Dekoren blir lik hvert jævla år, så det er som støpt ut av et barndomsminne fra 1998.

9 comments :

Lene said...

sv: Det er rart hvordan prioriteringene endrer seg når man blir eldre, har vel bare begynt å få litt andre verdier, I suppose. Men på bok og filmfronten er det et HAV av ting jeg kunne tenke meg selv, men så er det akkurat det å komme på det ;)

Slike filmer vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt! Lurer på om ikke foreldrene mine kaanskje har kjøpt en del av dem (fingers crossed!) så får vi bare se! :D

Judka said...

Yuuumi! :3

Avarquare said...

Vad fiint :D:D
SV: <3 :D:D

yaga said...

aaaawh! did you make that? it's soooo cute! and looks yummy! :o)

Catharina said...

Yaga: I didn't bake the base by myself, but i buildt it and decorated it x)

Fainting Spell said...

This looks yummy, and cute :D

Catharina said...

Fainting Spell: Ih, i know, and it smells SOOO good! I want to eat it NOW, but we normally let it just stay til the 1st of january.. and frankly, im not that tempted to eat a moth old gingerbreadhouse xP

Ellone said...

Yummy!!! I love gingerbread haha <3 Good job on the decco!!

Catharina said...

Ellone: haha, yaay, thanks! :D