Sunday, November 6, 2011

Sunday morning

Nå sitter jeg med en farlig sukkerholdig yoghurt i hånda mens jeg skriver jobbsøknader. Hundene har vært ute og jeg skal snart bøte hodepinen med smertestillende.

Jeg var våken en hel time i natt for uante grunner. Jeg var redd for noe, men jeg aner ikke hva. Det skjer rare ting her for tiden. Noen går i dører uten at noen går i dører. Skikkelser. Lys blir trukket ut av strømforsyningen uten hensikt. Det blåser uten vifte eller åpent vindu. Maria har mareritt som aldri før, om han som "sitter" på henne.

Uansett hva det er føler jeg meg ubrukelig. Jeg kan ikke gjøre annet enn å sørge for Burre. Jeg prøver å legge kjærligheten over på de andre dyrene, så lenge det rekker. Men jeg har igjen den vanen å se etter ham, si navnet hans og jeg tror stadig at jeg ser halen hans.


God morgen, forresten.

1 comments :

Fainting Spell said...

I think that is normal you are so... I had a canary, but one day he scaped, I was two day crying... for a canary, but he's mine and I love him! So, look that precious cats (animal) you have! ^^ ♥
have a nice sunday!