Wednesday, November 2, 2011

Sånne lister og Spania

Døgnrytmen min er helt perfekt etter at vi kom hjem fra Spania. Lite søvn, men opplagt!

Vi har nettopp fått hjem Uncharted 3 Explorer Edition (Hverken USA eller UK har noen kopier). Om to uker får vi Assassins Creed Revelations Animus Edition!

Rino har helt ut av det blå fått jobb! Han ble etterspurt idet vi var i ferd med å ta av fra flyplassen i Spania.

Bloggingen er på vei opp igjen.

Jeg har for fullt begynt å tegne igjen. Det er litt hardt å fortsette, for jeg bruker så umennesklig lang tid på å finne ut hvordan ting skal gjøres teknisk sett.

Det var dødsgodt å se alle dyrene igjen etter ferien.

4 nye piercinger i ørene! Endelig!

Frost på morgenen og alltid kondens ut av munnen!

Amethyst-ringen Rino kjøpte til meg i Spania. Og kåpen. Jeg elsker kåpen.

Yay for å bli med på handletur og snike grovbrød og salat i handlekurven.

(Click to enlarge in new window)
Alle bildene er fotografert i Spania.


Jeg reagerer allergisk på den superbra antibakterielle piercingrens-sprayen, så ørene mine gjør dobbelt så vondt som de burde. Jeg har selvfølgelig byttet rensemiddel/måte.

Burre er fremdeles borte.

Jeg er forkjølet. Til de grader. Sånn.. Tett i hele ansiktet-forkjølet.

Jeg har hyppige mareritt for tiden.

Jeg inntar for lite vann for tiden. Noen har drept vannflaska mi.

4 comments :

Morire said...

Piercingene dine ble kjempefine!:) Jeg er sikker på at Burre kommer tilbake. Det hender jo at katter forsvinner for en uke av gangen, men så kommer hjem igjen. Ikke mist håpet ihvertfall. Håper han kommer hjem snart!

Skyggemare said...

SV: Takk, det samme.. Nå har pcen min kræsja og det føles rart å ikke bruke min egen på lesing av blogger osv osv.
Og takk for gratulasjon :)


Håper Burre kommer hjem om ikke så lenge!

Emelie said...

ja ,men det går nog över. Har perioder då jag tänker på såna grejer, och perioder där jag inte gör det, så vi får se :)

Gwen said...

beautiful flower! =)