Monday, November 21, 2011

Only Time Will Tell

Designet er ferdig, faktisk. Det var bare små-greier (for dere, stort for meg) som skulle gjøres. Jeg holder fremdeles på å resize alle bildene i hele bloggen. Alt må gjøres manuelt, så det tar tid og det var derfor jeg nølte med å begynne.


Sneilen er filmet i Spania. En dag fant jeg en sammenkomst av "hemma" sneiler. Alle, med slikt "spist" skall hadde vært uheldige å brekke tuppen av skallet. Det var over 20 snegler samlet på samme sted, og ikke en eneste sneile hadde intakt skall.

Nå skal jeg gi over for søtsuget. Drep meg.

3 comments :

Lene said...

Åh, likte! Litt av en jobb, men det ble utrolig fint!

Annaal said...

Det er lov å gi opp for søtsuget en gang i blant. Hver gang jeg gjør det så gjør jeg det med god samvittighet, fordi jeg omtrent aldri spiser godteri eller søtt i det hele tatt. Utenom honning i teen til tider... :)

Kristian said...

Sv: Jeg har ikke et behov for å vise hva slags band jeg liker, det vises ikke under en genser uansett. Det, som alt det andre jeg skrev, var ment litt ironisk ;)