Sunday, November 13, 2011

October

This came a little too late.

Mat: Pannekaker.
Drikke: Vann.
Tv-Program: Zone Reality er borte og jeg ser knapt på tv lenger.
Film: The Party, Anchorman, Min Misunnelige Frisør, Memoirs of a Geisha, Miss Nobody, Willy Wonka and the Chocolate Factory, The Way Back.
Favorittinnkjøp: Uncharted Explorer Edition.
Gjøremål: Tegne masse.
Dag: Den dagen vi hentet alle dyrene.
Opptur: Piercet ørene mine!
Nedtur: To av valpene til Rinahbelle døde.
Klesplagg: Den nye kåpa mi.
Ønske: Å få meg jobb i nærheten.
Annet: At jeg ikke får kjøpt noen julegaver i år.
Blogg: www.famousdeathtalk.blogg.no
Konklusjon: Julen nærmer seg og jeg er ikke forberedt på noe.


2 comments :

Skyggemare said...

SV: Takk :) De ble ikke så ille :)

Lene said...

Virker som en kos oktober dette her da :) Awh, skjønne fine du, som jeg har savnet godt og lenge mens du har vært bortreist, tusen takk! :)